Kako stopim v stik z vidaXL?

Prijavi težavo

Če imate težave z naročilom, jih lahko prijavite in rešite s pomočjo naših orodij za samopostrežno uporabo. Prijavite se v svoj račun in pojdite na:
Moj račun > Zgodovina naročil;
Poiščite naročilo, pri katerem potrebujete pomoč, in kliknite Prijavi težavo.

 

Klepet

Iščete hitro pomoč? Začnite pogovor z nami. Vaše sporočilo bo sprva obdelal naš chatbot (na voljo 24/7), zasnovan za odgovarjanje na pogosta vprašanja in povezavo z našo ekipo, ko je to potrebno.

Delovni čas agentov: 08:00–20:00


 


Pogosto zastavljena vprašanja
 

Odgovore na večino pogosto zastavljenih vprašanj lahko najdeš na naši strani s pogosto zastavljenimi vprašanji.

Klikni spodnji gumb za preusmeritev na stran s pogosto zastavljenimi vprašanji.
 

Pojdi na pogosto zastavljena vprašanja
 


E-mail

Celotno zahtevo nam lahko pošlješ po elektronski pošti, tako da izpolniš naš kontaktni obrazec. To nam pomaga razumeti, o čem govori tvoje sporočilo, da lahko tvojo zahtevo rešimo hitreje.

Odgovor lahko pričakuješ v 8 delovnih urah. Če ne prejmeš odgovora, preveri mapo z vsiljeno pošto. Klikni na spodnji gumb, da nam pošlješ e-sporočilo.

Pošlji nam e-mail
 


Telefon



Po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka.

Telefonska številka: (01) 888 87 68
Delovni čas: 09:00 - 11:00