Pogoji storitve "Premium Experience"

Ime podjetja: vidaXL Europe B.V.
Naslov: Mary Kingsleystraat 1, 5829 SK Venlo, Nizozemska
E-mail: webservice@vidaxl.si
Spletna stran: www.vidaXL.si
Zajeta storitev: Pravočasna odpremna obdelava naročila in prednostna obravnava zahtevkov oddanih prek službe za pomoč uporabnikom
Datum nakupa: Glej račun
Cena garancije: 4.99EUR
Trajanje storitve:
  • Prednostna obdelava in odprema: od dneva naročila oz. aktivacije storitve do odpreme vseh izdelkov
  • Prednostna pomoč uporabnikom: do izteka zakonske garancije za izdelek
Namen storitve:
Storitev Premium Experience ponuja vidaXL kot dopolnilo zakonskim jamstvom v skladu s slovensko zakonodajo. Storitev zagotavlja prednostno obdelavo naročila in odpremo izdelkov v enem delovnem dnevu po oddaji naročila ter hitro obravnavo zahtevkov, poslanih prek službe za pomoč uporabnikom.

 

POGOJI IZVAJANJA STORITVE:

1. Prednosti storitve:

1.1 Prednostna obdelava naročila in odprema:

    1.1.1 Vaše naročilo bo obravnavano prednostno in odpremljeno v najkrajšem možnem času.

    1.1.2 Naročilo bo umeščeno na vrh čakalne vrste za obdelavo in odpremljeno najkasneje naslednji delovni dan po naročilu (razen ob vikendih/praznikih). Ta storitev je še posebej koristna v obdobjih velikega povpraševanja ali ob nepričakovanih zamudah.

1.2 Če odprema ni izvedena v obljubljenem roku:

    1.2.1 V primeru, da ne uspemo izvesti odpreme v roku, boste prejeli nadomestilo v višini 150 % plačane cene storitve v obliki bona.

    1.2.2 Če naročilo vsebuje več izdelkov, se povračilo v obliki bona izračuna sorazmerno glede na vrednost zamujenih izdelkov.

1.3 Prednostna obravnava zahtevkov uporabnikov:

    1.3.1 Zahtevki, poslani prek službe za pomoč uporabnikom [XX], bodo obravnavani v 12 urah, pod pogoji:

    • da uporabnik uporabi isti e-poštni naslov kot pri naročilu,
    • da že v prvem sporočilu jasno navede številko naročila.

    1.3.2 Če teh pogojev ni izpolnjenih (npr. drugačen e-naslov ali manjkajoča številka naročila), bo za prvo sporočilo veljal običajen odzivni čas (24 ur). Prioritetna obravnava se nato začne ob potrditvi Premium Experience statusa s strani svetovalca.

2. Izključitve:

2.1 Storitev ne vključuje obravnave izdelkov (npr. popravilo, zamenjava ali vračilo kupnine), ampak izključno storitve navedene zgoraj.

3. Cena:

3.1 Cena storitve Premium Experience znaša 4.99 EUR na naročilo.

4. Trajanje storitve:

4.1 Za prednostno odpremo velja storitev od datuma naročila do uspešne odpreme vseh izdelkov ali povračila v obliki bona.

4.2 Za prednostno pomoč uporabnikom traja storitev do poteka zakonskega jamstva za kupljeni izdelek.

5. Pravica do odstopa in premium storitve:

5.1 V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo v 14 dneh brez navedbe razloga.

5.2 Če potrošnik izkoristi pravico do odstopa od celotnega naročila, bo tudi cena za storitev Premium Experience povrnjena, če storitev še ni bila popolnoma izvedena (tj. če izdelki še niso bili odpremljeni).

6. Opomnik o zakonskih garancijah:

6.1 Premium Experience ne posega v zakonske pravice potrošnika. Prodajalec ostaja zavezan zakonskim jamstvom skladno z ZVPot.

6.2 Zakonska garancija (Zakon o varstvu potrošnikov):

    6.2.1 Potrošniki imajo pravico do reklamacije napak v roku dveh let od dobave blaga.

    6.2.2 V prvih šestih mesecih po dobavi se domneva, da je kakršna koli napaka obstajala ob dobavi, razen če prodajalec ne dokaže drugače.

    6.2.3 Potrošniki lahko zahtevajo popravilo ali zamenjavo blaga z napako. Če ta sredstva niso mogoča ali razumna, lahko zahtevajo znižanje cene ali preklic pogodbe.

6.3 Garancija za skrite napake:Potrošniki lahko skrite napake uveljavljajo v zakonsko določenem roku, s pravico do preklica prodaje ali do znižanja prodajne cene.

Dodatne informacije:

Storitev velja izključno v Sloveniji in je podvržena slovenskemu pravu.

V primeru spora in ob odsotnosti sporazumne rešitve so pristojna slovenska sodišča.