Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Imate možnost preklicati svoje naročilo prek odseka Moj račun. Tukaj je postopek:

  1. Pojdite na Moj račun > Zgodovina naročil > Podrobnosti naročila;
  2. Kliknite Prekliči izdelke;
  3. Izberite izdelke, ki jih želite preklicati;
  4. Potrdite svojo izbiro;
  5. Izberite razlog za preklic;
  6. Potrdite preklic.

Če nimate vidaXL računa, uporabite našega klepetalnega robota za preklic naročila:

 

Naročila je mogoče preklicati v 60 do 90 minutah po oddaji. Če je bilo naročilo že odposlano, moraš zavrniti dostavo in stopiti v stik z našo ekipo za podporo strankam s pomočjo spodnjih gumbov.

 

Je bilo tvoje naročilo preklicano?

V nekaterih redkih primerih izdelka ne moremo dostaviti in moramo preklicati naročilo. Najpogostejši razlogi so:

  • Izdelek ni na zalogi;
  • Naš prodajalec ni mogel potrditi tvojega naročila;
  • Informacije o naslovu so nejasne ali netočne.

Te zanima več o naročilih na vidaXL? Preberi nekaj naših povezanih člankov: