Imamo različne pogoje za potrošnike in poslovne stranke. Spodaj si oglejte ustrezne pogoje, ki veljajo za vas:

Pogoji za potrošnike

Posodobljeno: 2020-06-01

Naslednji pogoji veljajo za uporabo spletne strani www.vidaXL.si, katera je last podjetja vidaXL Europe B.V. ( v nadaljevanju tudi "mi", "naš/e/i ", "vidaXL" ali "nam" ).

S uporabo naše spletne strani, ter možnih prihodnjih transakcij na naši spletni strani se strinjate z našimi pogoji.

Svetujemo vam, da skrbno in temeljito preberete te pogoje in jih natisnite za poznejšo uporabo. Z brskanjem, uporabo, registracijo ter vsako transakcijo preko naše spletne strani, potrjujete, da ste prebrali, razumeli in se strinjate s temi pogoji. V primeru nestrinjanja uporaba naše spletne strani ni dovoljena.

Ob postavitvi naročila na naši spletni strani, nam boste morali zagotoviti vaše osebne podatke, vključno ( vendar ne omejeno na ) vaše ime in priimek, naslov, poštno številko, trenutno prebivališče in e-poštni naslov. Vaši osebni podatki bodo uporabljeni v skladu z našimi pogoji o zasebnosti. S sprejetjem teh pogojev, ste potrdili, da ste prebrali, razumeli in se strinjate z našimi pogoji politike zasebnosti.

Vsebina:

Člen 1 - Razpoložljivost storitev

Člen 2 - Informacije o podjetju

Člen 3 - Spremembe na spletni strani

Člen 4 - Postopek naročila

Člen 5 - Potrditev naročila

Člen 6 - Plačilo

Člen 7 - Varnost

Člen 8 - Dostava

Člen 9 – Resničnost vsebine

Člen 10 - Reklamacije, odpovedi in zamenjave

Člen 11 – Povračila kupnine

Člen 12 – Garancija

Clen 13 - Postopek pritožbe

Člen 14 – Pravice lastništva

Člen 15 - Jamstvo

Člen 16 - Drugi pomembni pogoji

Člen 17 – Pišite nam

Clen 1 - Razpoložljivost storitev

Z oddajo naročila preko naše spletne strani jamčite, da ste pravno sposobni za sklepanje zavezujočih pogodb, in ste stari vsaj 18 let.

Clen 2 - Informacije o podjetju

Podjetje upravlja: vidaXL Europe B.V.

Trgovanje pod imenom: vidaXL.si

Službeni naslov:

Mary Kinglseystraat 1

5928 SK Venlo Nizozemska

E-mail naslov: webservice@vidaxl.si

Registrska številke: 09188362

Davčna številka: NL820055220B01

Clen 3 - Spremembe na spletni strani

Pridržujemo si pravico do sprememb omenjenih pogojev, od časa do časa. Vse spremembe bodo veljavne nemudoma po objavi na naši spletni strani in bodo v uporabi za vse prihodnje nakupne pogodbe, od tega datuma naprej. Vaša odgovornost, kot obiskovalec naše spletne strani je, da vedno preberete naše pogoje.

Vsaka opustitev naših pogojev, lahko vstopi v veljavo le s pisnim dovoljenjem našega pooblaščenega zastopnika. V tem primeru druge celotne določbe / členi naših pogojev še vedno ostanejo nedotaknjeni.

Clen 4 - Postopek naročila

Prosimo vas, da si preberete naše informacije o tem, kako oddati naročilo na naši spletni strani. Vsa naročila, oddana na vidaXL.si so predmet in dokaz sprejema naših pogojev. (Glejte poglavje 1.2).

V postopku naročila, boste morali označiti polje, s katerim potrdite, da ste prebrali, razumeli in se strinjate z vsebino in uporabo naših pogojev. Naročila ne bomo mogli obdelati ali izvesti, razen če so sprejeti vsi pogoji.

Pogoji, ki veljajo v času zaključka pogodbe se bodo uporabljali za vaše naročilo, razen če se izrecno strinjate, da je mogoče uporabiti novejšo, prenovljeno različico.

Ob naročilu na naši spletni strani, se morate registrirati in zagotoviti uporabniško ime in geslo ("podrobnosti prijave"). Informacije, ki jih posredujete naši spletni strani, morajo biti popolne in točne v vsakem trenutku. Odgovorni ste za ohranjanje zaupnosti lastnih podatkov za prijavo. Mi ne prevzemamo odgovornosti za kakršno koli škodo ali za izgubo, ki lahko nastane kot posledica lastnega maromarnega ali drugega varnostnega ravnanja. V primeru, da imate kakršne koli pomisleke glede svojih podatkov za prijavo ali menite, da gre za morebitno zlorabo, nam pišite na webservice@vidaxl.si

Clen 5 - Potrditev naročila

Po oddaji naročila boste prejeli našo potrditveno e-pošto, da smo prejeli vaše naročilo. Prosimo, upoštevajte, da to ne pomeni, da je vaše naročilo sprejeto. Vaše naročilo predstavlja povpraševanje, da želite kupiti naš izdelek. Vsa naročila so predmet našega sprejema, in bomo potrdili sprejem, s poslano e-pošto, ki potrjuje, da je bil proizvod odpravljen (" potrditev odpošiljanja "). Pogodba med nami ("pogodba"),  bo oblikovana šele, ko vam  bomo odpremili izdelke. Pred tem vas lahko obvestimo, da ne bomo sprejeli naročila, prav tako ga lahko sami  odpoveste.

Vsi izdelki, ki jih naročite preko naše spletne strani bodo še naprej naša lastnina, dokler ne prejmemo vašega celotnega plačila za naročene izdelke / naročen izdelek..

Clen 6 – Plačilo

Plačilo je lahko izvedeno na kakršen koli način, ki je naveden v razdelku Način plačila.

Naročilo bo obdelano nemudoma, ko prejmemo plačilo. Izdelek bomo odposlali, ko preverimo vašo kartico ali PayPal podatke in trenutno zalogo izdelka.

Preverili bomo vstavljene podatke v postopku naročila ( ime, naslov, in druge podane osebne podatke ) z ustreznimi bazami tretjih oseb, da lahko potrdimo, da vaša kreditna ali debetna kartico ali Paypal račun ni uporabljen brez vašega dovoljenja. S sprejetjem teh pogojev, se strinjate s temi preverili. Te informacije se uporabljajo le za preverjanje vaše identitete. Preverjanje se izvaja brez kreditne kontrole, in ne bo vplivalo na vaše kreditno stanje. Vse podane informacije bodo obravnavane v skladu z našo politiko o zasebnosti in zakonom o Varstvu Osebnih Podatkov iz leta 1998.

Vaše plačilo bomo preverili s tretjo stranko trgovinskih storitev, ki je deluje v skladu s standardi z varstvom podatkov plačilne panoge kartice  (PCI DSS različica 2).

Clen 7 – Varnost

Varen način plačila bo samodejno aktiviran, ko pridete do faze plačila vašega naročila. Ta način lahko prepoznate s ključavnico, ki je vidna v spodnjem desnem kotu brskalnika. Varen način plačila zagotavlja varnejši nakup s šifriranjem vaših podatkov.

Da bomo lahko obdelali vaše plačilo s kreditno ali debetno kartico, vas bomo prosili za podatke o kartici. Za podatke vas bomo prosili vsakič, ko boste želeli opraviti plačilo. Razen, kakor je določeno v teh pogojih, vas ne bomo kontaktirali po elektronski pošti z zahtevo o vaših bančnih podatkih ali varnostnih informacij. Če prejmete epošto, ki zaprosi za takšne informacije, se nemudoma obrnite na našo prodajno službo.

Prizadevamo si, da vam zagotovimo spletno stran brez virusov in drugih škodljivih vsebin, katere bi lahko škodovale vašemu računalniku, vendar ne jamčimo za to.

Vaša odgovornost je, da si zagotovite pravo opremo (vključno, vendar neomejeno na protivirusno programsko opremo) za varno uporabo spletnih strani. Razen, če to zahteva veljavna zakonodaja, ne bomo odgovorni za vas ali kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi jo utrpeli zaradi virusov ali drugih škodljivih vsebin z uporabo naše spletne strani.

Clen 8 - Dostava

Stroški dostave in časovni okviri se razlikujejo glede na naslov dostave in vrsto izdelka, ki ga želite prejeti. Za več informacij o dostavo vas prosimo, da si preberete naše informacije o dostavi.

Vedno se trudimo, da izpolnimo obljubo naših dobavnih rokov. Vendar so včasih zamude zaradi nepredvidenih dejavnikov neizogibne. Mi ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki je lahko nastala zaradi dostave izven našega roka, v primeru, da je zamuda nastala celotno ali delno zaradi okoliščin, ki so izven naše kontrole.

V primeru, da nihče ni na voljo na vašem domu ali naslovu dostave, ki lahko prevzame naročilo, boste prejeli opombo z informacijami o trenutni lokaciji vašega naročila, katero je lahko dostavljeno vašemu sosedu. Druga možnost je, da je vaše naročilo vrnjeno v eno od skladišč prevoznika, in opomba vam bo svetovala, kako si lahko zagotovite dostavo vašega naročila.

Tveganje poškodovanega ali izgubljenega izdelka ostaja naša odgovornost do najzgodnejšega datuma, ko izdelek prispe do vas (ki je v celoti plačan izdelek), ali na dan, ko je bil opravljen prvi poskus dostave.

Dostavna povračila so lahko narejena le v skladu z vašimi zakonskimi pravicami, katera so opisana v zakonu o varstvu potrošnikov ( prodaja na daljavo ) 2000 ali druge veljavne zakonodaje.

Clen 9 - Verodostojnost vsebine

Razen kot je navedeno spodaj, cena ki je prikazana v času prejema naročila, je cena katero kupec plača, razen v primeru napake.

Čeprav si prizadevamo zagotoviti točnost prikazanih cen na naši spletni strani, so včasih napake neizogibne. Če bomo odkrili napako v ceni, vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času, ter vam podali možnost za ponovno potrditev naročila z dejansko ceno ali možnost preklica naročila. Če ne moremo vstopiti v stik z vami, bo naročilo samodejno preklicano. Če prekličete že plačano naročilo, vam bomo povrnili celoten plačan znesek.

Vse cene so navedene v evrih in vključujejo DDV po veljavni stopnji. Izključujejo ceno dostave, katera je prikazana v zvezi z izdelkom v naših informacijah dostave.

Vse velikosti, meritve in dimenzije so približne. Skušamo prikazati tem bolj natančne informacije, vendar ne moremo zagotoviti, da so popolnoma pravilne.

Prizadevamo si razumno prikazovanje slik naših izdelkov, katere so čim bližje njihovim dejanskim videzom.

Clen 10 - Reklamacije, odpovedi in zamenjave

Za več informacij o naši politiki vračanja vaših naročenih izdelkov vas prosimo, da si ogledate našo Politiko vračanja. 

V skladu s predpisi o prodaji na področju varstva potrošnikov imate pravico preklicati vaše naročilo v 30 dneh od dneva, ko ste prejeli izdelek. V tem primeru boste prejeli celotno povračilo kupnine za izdelke, ki bodo obdelani v skladu s spodnjim razdelkom "Vračila" in v skladu z vašimi zakonskimi pravicami. Za vašo priročnost vam ponujamo tudi dodaten čas vračanja trideset dni po prejemu izdelka.

Če želite preklicati naročilo, nas morate o tem pisno obvestiti po elektronski pošti. Nato bomo uredili

BREZPLAČEN prevzem izdelkov, katere je potrebno shraniti v originalno embalažo in v enakem stanju, v katerem ste jih prejeli, (za več informacij glejte razdelek »Politika vračanja«). Imate zakonsko obveznost, da razumno skrbite za izdelke, medtem ko so v vaši lasti. Če ne izpolnite te obveznosti, imamo pravico zahtevati odškodnino od vas. 

Ti pogoji ne vplivajo na vaše druge zakonske pravice potrošnika, ter niso popolna izjava o vseh vaših zakonskih pravicah. Če želite več informacij o vaših pravicah potrošnika v skladu z zaščitnimi predpisi o prodaji na daljavo, se obrnite na vaš lokalni organ, oddelek za trgovinske standarde ali svetovalni center za potrošnike.

V primeru, da ste prejeli napačen paket, brezplačno (za več informacij glejte razdelek »Politika vračanja«). Imate pravno obveznost, da  razumno skrbite za proizvode, medtem ko so v vaši lasti. Ce ne ravnate v skladu s to obveznostjo, imamo pravico do tožbe proti vam za odškodnino.

V redkih primerih je možno, da se informacije o izdelku spremenijo. V tem primeru vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času in vam ponudili alternativni izdelek, kateri je podoben originalnemu izdelku. Če ste nezadovoljni z nadomestilom ali z nadomestnim izdelkom, vas prosimo, da se obrnite na našo prodajno službo. Nato bomo uredili prevzem izdelkov in vračilo vašega denarja v skladu z našo politiko povračila kupnine v spodnjem oddelku.

Če menite, da ste prejeli pokvarjeni, poškodovani ali neustrezni izdelek, nas morate o tem obvestiti v primernem časovnem obdobju. Prosimo vas, da nam izdelek ne vrnete nemudoma. Namesto tega, vas bomo kontaktirali z namenom razprave glede ustrezne rešitve, in vam lahko ponudimo (vendar neomejeno na), popravilo ali zamenjavo delov, nadomestni izdelek ali popolno vračilo kupnine. V primeru ponudbe vračila kupnine, vam bomo povrnili celotno ceno poškodovanega ali nepravilnega izdelka, vse stroške dostave, ter vse razumne stroške, kateri so nastali ob vrnitvi izdelka k nam.

Clen 11 – Povračilo kupnine

V primeru, da prekličete naročilo v skladu z zgornjim delom Odpovedi, bomo vračilo plačanega denarja povrnili po vračilu naročenih izdelkov k nam. Vračilo bo povrnjeno na kartico ali Paypal račun s katerim ste opravili plačilo naročila v skladu s, kot je navedeno zgoraj, predpisi za poškodovano blago ob vrnitvi ali za katero smo uredili prevzem.

Clen 12 – Pravno jamstvo

Jamčimo, da je vsak naš izdelek, kupljen preko naše spletne strani, predmet relevantne prodajne pogodbe minimalno dve leti od dneva, ko je bil izdelek dostavljen. To določa zakonodaja EU, nacionalna zakonodaja pa lahko nudi dodatne pravice. Skladnost s pogodbo o prodaji pomeni, da so vsi izdelki v skladu z opisom na naši spletni strani. Pomeni tudi, da so ti izdelki namenjeni splošni uporabi v namene, za katere se po navadi uporabljajo naprave te vrste, kar se lahko upravičeno pričakuje. Pravno jamstvo krije tudi škodo, ki lahko nastane med dostavo.

V primeru neskladnosti ste upravičeni do brezplačnega popravila ali zamenjave. Če je to nemogoče ali nesorazmerno, ste upravičeni do primernega znižanja cene ali vračila denarja. Če je kupljeni izdelek poškodovan vas prosimo, da ne oklevate ter čimprej kontaktirate našo ekipo za pomoč strankam.

To pravno jamstvo ne vpliva in ne posega v katerekoli druge pravice, ki jih imate kot stranka v skladu z nacionalnimi zakoni in predpisi.

Vaše pravice v skladu s pravnim jamstvom postanejo neveljavne, če izdelek spreminja/servisira kdo drug kot proizvajalec ali serviser, ki ga priporoča vidaXL.

Clen 13 - Postopek pritožbe

Podjetnik ima določen postopek pritožbe, o katerem so bile stranke ustrezno obveščene in smatra pritožbo v skladu s tem postopkom pritožbe.

Pritožbe o izvajanju dogovora morajo biti opisane, v celoti in jasno, v razumnem času po tem, ko je stranka zaznala nepravilnosti.

Odgovor na pritožbe proti podjetniku bo odposlan v 14 dneh po dnevu izstavitve računa. Če ima pritožba predviden daljši čas procesiranja, bo podjetnik odgovoril v roku 14 dni s priznanjem računa in indikacijo, kdaj lahko stranka pričakuje bolj podroben odgovor.

Stranka mora podjetniku dati vsaj 4 tedne časa, da reši težavo s pomočjo medsebojnega posvetovanja. Po tem obdobju je stranka upravičena do reševanja spora.

Ste nezadovoljni z reševanjem vaše pritožbe? Svojo pritožbo lahko preko evropske ODR platforme predstavite Komiteju za pritožbe (http://ec.europa.eu/consumers/odr).

Clen 14 - Lastništvo pravic

Ob strinjanju z našimi pogoji potrjujete in se strinjate, da so vse avtorske in druge intelektualne lastnine na voljo le za osebno uporabo in vedno ostajajo last VidaXL.

Vsebine ali podatke / materiale lahko prenesete in kopirate le za lastno osebno uporabi, ter samo na naši spletni strani. Kopiranje, razmnoževanje, objavljanje, distribucija in prikazovanje vsebin ali materialov, prikazanih na naši spletni strani, za katero koli drugo uporabo, je nezakonito in je z zakonom prepovedano.

Vsebina in drugi podatki / materiali na naši spletni strani so na voljo samo za vašo osebno uporabo, in se ne sme kopirati ali uporabljati, razen če je dogovorjeno z naše strani ali enega od naših predstavnikov v pooblaščenih pisnih pogojih.

Clen 15 – Odgovornost

Ob upoštevanju odstavka “Odgovornosti”, v primeru, da ne bomo v skladu s temi pogoji, prevzemamo odgovornosti le v višini vaše nakupne cene.

Ob upoštevanju tega odstavka o odgovornosti, ne prevzemamo odgovornosti za izgube, ki izhajajo iz našega neizpolnjevanja teh pogojev, ki sodijo v naslednje kategorije: izgubo dohodka ali prihodka; izguba posla; izguba dobička; izguba pričakovanih prihrankov; podatkovo izgubo; časovno izgubo uprave ali pisarne; ali kakršne koli posebne ali posredne in neposredne izgube dobrega imena ali ugleda.

Nič v tem sporazumu ne izključuje ali omejuje naše odgovornosti za smrt ali telesne poškodbe, nastale zaradi malomarnosti; goljufije ali goljufivega zavajanja; kršitve obveznosti, ki jih prinaša 12. člen zakona o prodaji blaga iz leta 1979; izdelki z napako v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov 1987; ali katera koli druga zadeva, za katero bi bila naša izključitev ali poskus izključitve naše odgovornosti nezakonita.

Čeprav si razumno prizadevamo zagotoviti, da naša spletna stran izpolnjuje vse veljavne varnostne standarde, ne prevzemamo odgovornosti za nepooblaščene dostope do informacij, katere ste nam posredovali preko naše spletne strani.

V primeru, da je katerikoli pogoj ali določba / člen te pogodbe določen kot neveljaven, nezakonit ali neizvršen s strani prostojnega organa do take mere, bo omenjen pogoj ali določba / člen preklican od preostalih pogojev, obveznosti in provizij, katere bodo veljavne v polni meri v skladu z zakonom.

Clen 16 - Drugi pomembni pogoji

Vse pogodbe so sklenjene v angleškem jeziku. Vse zadeve, ki se lahko pojavijo se nadaljno urejajo v skladu z evropskim pravom in bodo predmet pristojnosti evropskih sodišč.

Ti pogoji predstavljajo celotno pogodbo med nami in prevlada vse predhodne razprave, korespondenco in pogajanji med nami, ki se nanašajo na njeno vsebino.

Strinjamo se, da nihče med nami ne bo imel nobenega pravnega sredstva, v zvezi s katero koli reprezentacijo ali jamstva (če je nedolžno ali iz malomarnosti), ki ni določena v teh pogojih. Skupaj se strinjamo, da naša edina odgovornost v zvezi s temi izjavami in jamstvi, katera so določena v teh pogojih (ali je nedolžno ali iz malomarnosti) bo zaradi kršitve pogodbe.

Samo oseba, ki je podpisnik te pogodbe ima pravico za uveljavljanje kakršnega koli člena tega sporazuma.

Clen 17 - Pišite nam

V primeru , da imate kakršno koli vprašanje v zvezi s temi pogoji ali z našo spletno stranjo, se obrnite na našo prodajno službo.

 

Pogoji za poslovne stranke

Last updated: 2020-06-01

Content:

Article 1 - Definitions

Article 2 – Identity of the entrepreneur

Article 3 – Applicability

Article 4 – The offer

Article 5 – The contract

Article 6 - Pricing

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

Article 8 – Delivery and execution

Article 9 – Extended transactions: duration, termination and extension

Article 10 - Payment

Article 11 – Liability

Article 12 – Retention of title

Article 13 – Complaints Procedure

Article 14 – Disputes

 

Article 1 - Definitions

Throughout these terms and conditions, the following terms and definitions will be used:

1. Day: calendar day;

2. Digital content: data that is produced or delivered in digital form;

3. Long-term contract: a contract that provides for the regular delivery of items, services, and/or digital content during a specific period;

4. Durable medium: any tool - including email - that enables the customer or entrepreneur to store information that is personally addressed to them in a way that enables future consultation or use during a period that is attuned to the aim for which the information is intended, and enables the unaltered reproduction of the stored information;

5. Customer: the natural or legal person which is acting as a professional and/or for a company;

6. Entrepreneur: the natural or legal person that offers products, (access to) digital content, and/or services to customers at a distance;

7. Distance contract: a contract that is entered into between the entrepreneur and the customer in the context of an organised system for sales of products at a distance, digital content, and/or services whereby, until the contract is entered, exclusive or partial use is made of one or more techniques for communication at a distance;

8. Written: in these terms and conditions, “written" includes communication via email and fax if the identity of the sender and the integrity of the email are sufficiently certain;

9. Technique to communicate at a distance: a resource that can be used for entering into a contract without the customer and the entrepreneur having to come together at the same time in the same space;

10. Website: the entrepreneur’s web shop on which goods and services are offered which can be bought by customers;

11. Platform: the external environment on which entrepreneurs can offer goods and services which can be bought by customers.

Article 2 – Identity of the entrepreneur

The private limited liability company vidaXL Europe B.V., Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, The Netherlands. Operating in the Netherlands under the VAT number: NL820055220B01, trading under the Chamber of Commerce number 09188362.

Article 3 - Applicability

1. These terms and conditions are applicable to every offer of the entrepreneur and every distance contract between the entrepreneur and the customer.

2. If the customer includes provisions or conditions that deviate from or do not appear in the general terms and conditions in their assignment, then provisions or conditions will only be applicable to the entrepreneur in the case they are accepted expressly in written form.

3. The text of these terms and conditions will be made available to the customer before the distance contract is entered. If this is not reasonably possible, the entrepreneur will state, before the distance contract is entered, the way the terms and conditions can be consulted at the entrepreneur and that they can be sent as soon as possible, free of charge, at the customer's request.

4. If the distance contract is concluded electronically, it may be that, contrary to the previous paragraph and before the distance contract is entered, the text of these terms and conditions can be made available to the customer by electronic means in such a way that it can be stored by the customer in a simple manner on a durable data carrier. If this is not reasonably possible then, before the distance contract is entered, it will be stated where the terms and conditions can be consulted by electronic means and that they will be sent electronically or in another way, free of charge, at the customer's request.

5. If and insofar as one of the provisions of these general terms and conditions is null or void, the concerning provision must be read in the way of the legally permitted provision that is closest in content to the intentions of the parties, as it appears from the null or void provision, while the remaining provisions remain fully in effect.

6. If, in addition to these terms and conditions, specific conditions of an external platform on which products and services are being offered by the entrepreneur apply, the customer can, in the event of conflicting conditions, always invoke the applicable condition that is most favourable to them, but only if the Terms & Conditions are non-derogable.

Article 4 – The offer

1. If an offer is subject to a limited duration or subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.

2. The offer will include a full and detailed description of the offered products, digital content, and/or services.

3. The content of the website as well as its offer have been composed with the greatest care. However, the entrepreneur cannot guarantee that all information on the website is always correct and complete. Because of this, all prices, the offer and other information on the website and in other materials from the entrepreneur are subject to obvious programming and typing errors.

Article 5 - The contract

1. The contract shall come into force at the time the customer accepts the offer and complies with the corresponding conditions.

2. If the customer has accepted the offer by electronic means, the entrepreneur will immediately confirm by electronic means the receipt of the acceptance of the offer. If the receipt of acceptance of the offer has not been confirmed by the entrepreneur, the customer can terminate the contract.

3. After the customer accepts the offer, the entrepreneur reserves the right to cancel the offer within 3 working days of acceptance. The entrepreneur will notify the customer immediately of such cancellations.

4. If the contract is concluded electronically, the entrepreneur will take appropriate technical and organizational measures to secure the electronic transfer of data and will ensure a secure web environment. If the customer can pay electronically, the entrepreneur will observe appropriate security measures to this end.

5. If, after the contract is accepted, it turns out the client has provided any incorrect details, the entrepreneur has the right to fulfil its obligations only after receiving the correct details.

6. The entrepreneur can, within the statutory provisions, investigate whether the customer can fulfil their payment obligations, as well as investigate all the facts and factors that are of importance for entering into the distance contract responsibly. If, based on this investigation, the entrepreneur has solid grounds for not entering into the contract, they are entitled to refuse an order or application, stating reasons, or to attach special conditions to the implementation. If the entrepreneur, based on the investigation, declines the request or attaches special conditions to it, the customer will be informed of this no later than 3 days after concluding the contract.

Article 6 - Pricing

1. All prices mentioned on the website of and in other materials from the entrepreneur, are including VAT (unless stated otherwise) and unless stated differently on the website, are including other applicable charges.

2. Contrary to the previous paragraph, the entrepreneur can offer products or services, whose prices are linked to fluctuations on the financial market over which the entrepreneur has no influence, at variable prices. This linkage to fluctuations and the fact that any stated prices are target prices will be stated in the offer.

3. The entrepreneur can change prices 2 weeks after conclusion of the contract. Customers that do not agree with the change have the authority to terminate the contract without being charged for this by the entrepreneur.

4. Additional charges, such as delivery fees and payment fees, will be mentioned on the website and will at least be shown during the order process.

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

1. The entrepreneur guarantees that the delivered products and services comply with the contract, on the understanding that minor deviations accepted in the sector regarding specified sizes, weights, quantities, discolorations and slight mutual colour deviations, etc., do not count as shortcomings on the part of the entrepreneur.

2. The customer must examine the goods delivered at the time of delivery and the customer must check whether the delivered goods meet the contract stipulations. This includes:

- whether the correct goods have been delivered;

- whether the delivered goods correspond in terms of quantity and number with what has been agreed;

- whether the delivered goods meet the requirements that may be set for normal use and/or commercial purposes.

In case of visible defects or shortcomings, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days after delivery. In case non-visible defects or shortcomings are found, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days at the latest after he could reasonably have discovered these. If the customer does not do this, he is no longer entitled to any form of repair, replacement, compensation and/or refund in respect of these defects.

3. If the entrepreneur considers a complaint to be justified, the relevant products will be repaired, replaced or (partially) reimbursed after consultation with the customer. The entrepreneur can thereby redirect the customer to a manufacturer or supplier.

Article 8 – Delivery and execution

1. In compliance with that which is stated in this respect in article 3 of these terms and conditions, the entrepreneur will carry out accepted orders with appropriate rapidity.

2. The entrepreneur is entitled to engage third parties if required to perform the duties under the contract.

3. The specified delivery times must be interpreted as a duty of reasonable effort and are deemed to have been approximated. The entrepreneur is free to choose the carrier. Except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the seller, exceeding of the delivery time shall never entitle the customer to any form of compensation.

4. The entrepreneur reserves the right to deliver sold products in parts.

5. The risk of damage to and/or loss of products rests with the entrepreneur until the time of delivery to the customer, unless expressly agreed otherwise. If the customer agrees to pick up the products, the risk is transferred when the products are handed over.

6. If the customer, or a third party designated by them, is not present at the delivery address on the agreed time to receive the products, the entrepreneur has the right to take back the products. In consultation with the customer, the entrepreneur might, at additional costs, offer the products to the customer at a different time and/or day. If delivery proves to be impossible, the payment obligation will not be cancelled and any additional costs, including the return costs, will be charged to the customer. 

Article 9 – Extended transactions: duration, termination, and extension

Termination:

1. The customer can always terminate a contract that is entered for an indefinite period and is for the regular delivery of products, digital content or services in accordance with the termination rules agreed to and a period of notice of no more than two months.

2. The customer can always terminate a contract that is entered for a definite period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services at the end of the definite period with the observance of the termination regulations agreed for this purpose and a period of notice of a maximum of two months.

3. The customer can terminate the contracts stated in the foregoing paragraphs in writing.

Extension:

4. A contract that is entered for a set period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services will be automatically extended for the same definite period.

5. The mentioned periods of notice also apply for terminations by the entrepreneur

Article 10 - Payment

1. The customer has the duty to pay the entrepreneur with the during the order process and on the website mentioned payment methods. The entrepreneur is free to offer various payment methods which can change from time to time. Insofar as not otherwise determined, the customer is obligated to pay within 14 days of delivery.

2. If the customer does not fulfil their payment obligation(s) in a timely manner, they are immediately liable by law, without a notice of default being required. The entrepreneur is entitled to increase the amount payable by statutory interest rate and the entrepreneur is entitled to charge the extrajudicial collection costs incurred by them to the customer.

Article 11- Retention of title

1. Delivered goods remain the ownership of the entrepreneur until the customer pays the payable amount in full.

Article 12- Liability

1. Subject to intention or gross negligence, the total liability of the entrepreneur towards the customer due to imputable failure in the performance of the contract is limited to compensation to a maximum of the amount stipulated for that contract (including VAT). In case of a long-term contract, then said liability is limited to a reimbursement of the amount that the customer owed to the entrepreneur in the 3 months preceding the event causing the damage.

2. The entrepreneur shall not be liable towards the customer for indirect damage, including, but not limited to, consequential damage, loss of profit, missed savings, loss of data or damage due to business interruption.

3. The customer indemnifies the entrepreneur against any claims in respect of third parties, except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the entrepreneur or a statutory director of the entrepreneur.

4. The preceding paragraphs shall not apply to damage suffered by the customer caused by reselling faulty products purchased from the entrepreneur, in case the clients of the customer commit to legal action against them.

5. Unless performance of the contract is permanently impossible, the liability of an entrepreneur due to an attributable failure to fulfil an obligation from the contract shall only arise if the customer informs the entrepreneur forthwith, in writing, with a reasonable deadline for remedying the failure, and the entrepreneur continues to be in default in the fulfilment of its obligation after that term. The notice of default must contain an as complete and as detailed a description as possible of the shortcoming, so that the entrepreneur is given the opportunity to respond adequately.

6. A condition for any right to compensation is that the customer always reports the damage to the entrepreneur in writing as soon as possible, but no later than 14 days after it arises. Damage that has not been brought to the attention of the entrepreneur within that period is not eligible for compensation, unless the customer can demonstrate that he could not have reported the damage earlier.

7. In the event of force majeure, the entrepreneur shall not be obliged to compensate for any damage to the customer.

Article 13 – Complaints procedure

1. The entrepreneur has a sufficiently publicised complaints procedure and will deal with the complaint in compliance with this complaints procedure.

2. Complaints concerning the performance of the contract must be submitted to the entrepreneur, fully and clearly described, within a reasonable period after the customer has ascertained the defects.

3. Complaints submitted to the entrepreneur will be replied to within a period of 14 days calculated from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the entrepreneur will reply within the period of 14 days with a confirmation of receipt and an indication of when the customer can expect a more extensive reply.

Article 14 - Disputes

1. Contracts between the entrepreneur and the customer to which these terms and conditions apply are exclusively governed by the laws of the Netherlands.

2. Any disputes that might arise from the contract and cannot be settled amicably, may exclusively be submitted to the court of Oost-Brabant, location ‘s-Hertogenbosch. This is subject to the extent that mandatory rules of jurisdiction limit this choice. The entrepreneur and customer may settle their disputes by means of binding advice or arbitration.

 

Pravila in Pogoji za uporabo spletne strani vidaXL

Version: 2020-06-01

Kazalo

Člen 1 - Izrazi 

Člen 2 - Uporaba 

Člen 3 – Račun uporabnika 

Člen 4 – Uporaba spletne strani 

Člen 5 – Naročila 

Člen 6 - Dražbe 

Člen 7 – Ocene, 

Člen 8 – Preklic računa in funkcionalnost spletne strani

Člen 9 – Zasebnost in osebni podatki 

Člen 10 – Intelektualna lastnina in informacije tretje strane 

Člen 11 - Odgovornost 

Člen 12 - Ostalo 

 

Clen 1 - Izrazi

  • Uporabniški račun: Račun, ki si ga mora vsak uporabnik ustvariti, da lahko opravi naročila, sodeluje v dražbah in pušča ocene.   
  • Prodajalec (-ci) tretje strani: Tretja oseba, ki ponuja izdelke za uporabnike preko njihove spletne strani.  
  • Uporabnik: Vsak obiskovalec spletne strani.
  • Pravila in pogoji uporabe: To so Pravila in pogoji uporabe spletnih strani vidaXL.
  • Ocena: Ocena, ki jo lahko opravi uporabnik vidaXL, spletne strani in/ ali prodajalci tretje strani.
  • Dražbe: Dražbe, ki jih drži vidaXL na spleti strani
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V. ima sedež v (5928 SK) Venlo na  Mary Kingsleystraat 1.
  • Spletna stran: spletna stran, ki jo aktivno najdete na vidaxl.sl URL in katere koli druge spletne strani, URL povezavi ali aplikaciji posvečeni vidaXL.

Clen 2 - Uporaba

  1. Ta pravila in pogoji veljajo za vse uporabe spletne strani, vključno z uporabo uporabniškega računa.
  2. vidaXL si pridržuje pravico do spremembe teh pravil in pogojev uporabe od časa do časa. Spremenjena pravila in pogoji bodo vstopili v veljavnost takoj, ko bodo objavljeni na spletni strani. Zaradi tega je priporočljivo, da redno preverjate pravila in pogoje uporabe.

Clen 3 – Račun uporabnika

  1. Da bi lahko oddali naročila, sodelovali v dražbah in puščali ocene, je nujno da ustvarite račun. Uporabnik lahko ustvari svoj uporabniški račun tako, da navede potrebne informacije v spletni obrazec. Ta obrazec lahko najdete na naslovni vrstici »New Customer?«.
  2. Da lahko uporabnik ustvari uporabniški račun mora:
  • Biti star najmanj 18 let v trenutku, ko ustvari uporabniški račun;
  • Imeti veljaven e-poštni naslov.

 3. Po tem, ko je uporabniški račun ustvarjen bo uporabnik prejel potrditveno e-pošto. Takoj, ko bo uporabniški račun aktiviran, se lahko uporabnik prijavi vanj s svojim e-poštnim naslovom in geslom, ki si ga je izbral.
 4. Določen e-poštni naslov lahko uporabite samo enkrat za ustvaritev računa. Uporabniški račun je striktno oseben in ni prenesljiv, ter je povezan z uporabnikom, ki je račun ustvaril.
 5. Uporabnik mora zagotoviti, da so informacije v uporabniškem računu in katerakoli komunikacija z vidaXL pravilna, popolna in posodobljena. Popravek podatkov lahko stori vsak uporabnik sam in sicer tako da se prijavi v uporabniški račun in popravi te informacije.
 6. Uporabnik mora svoje geslo zadržati zase in mora zagotoviti varnost pred tretjimi nepooblaščenimi stranmi, da ne bi poznale njegovo geslo in/ ali dostopale do njegovega uporabniškega računa.
 7. Uporabnik je dolžan, da obvesti vidaXL v primeru izgube, kraje ali (suma) zlorabe ali nepooblaščeno uporabo gesla in /ali računa, s tretje strani. V času dokler uporabnik ne stori prijave na vidaXL uporabnik sam drži odgovornost za kakršnokoli zlorabo gesla in/ ali uporabniškega računa.
 8. V primeru da vidaXL ugotovi ali ima razlog za sum nepooblaščene uporabe s strani tretje osebe/uporabnika, si vidaXL pridržuje pravico da takoj blokira omenjen uporabiški račun, in zagotovi povrnitev škode, ki jo je vidaXL morda utrpela zaradi tega uporabnika, pri tem pa vidaXL ne odgovarja za škodo, ki jo je uporabnik morda pri tem utrpel.

Clen 4 – Uporaba spletne strani

  1. Uporabnik zagotavlja da so podane informacije pravilne, popolne in zanesljive. VidaXL si pridržuje pravico do preveritve pravilnosti podanih informacij in podatkov. Hkrati pa si pridržuje pravico da odstrani informacije in podatke uporabnika, za katere ima dokaz, da so nepravilni, ali njihove pravilnosti ni mogoče dokazati.
  2. Uporabniku ni dovoljeno: 
  • Povzročiti motnje v delovanju spletne strani, ali uporabljati programsko opremo, ki bi lahko motila delovanje spletne strani; 
  • Sprožiti procese ali jim dovoliti nadaljnjo delovanje, za katere lahko sumi da ogroža ostale uporabnike interneta ali ogroža ostale uporabnike spletne strani;
  • se predstavlja kot drug uporabnik.

 3. Uporabniku ni dovoljeno kopirati, ali kako drugače dati na voljo ( z deeplinking ali kako drugače) spletno stran ali kateri koli del spletne strani, ne da bi pred tem pridobil pisno dovoljenje s strani vidaXL.

Clen 5 – Naročila

  1. Splošna pravila in pogoji vidaXL in pravila vračanja veljajo za vsa naročila izvedena preko spletne strani vidaXL. Uporabnik sprejme ta splošna pravila in pogoje in pravila vračanja takrat, ko ustvari uporabniški račun.
  2. Za naročila preko prodajalcev tretje strani preko spletne strani vidaxl lahko veljajo posebna splošna pravila, pogoji in pravila vračanja . Te lahko najdete na spletni strani prodajalcev tretje strani. V primeru da tretja stran nima posebnih splošnih pravil in pogojev ter pogojev vračanja, za dogovor o nakupu med prodajalcem tretje strani veljajo splošna pravila in pogoji in/ali pravila vračanja vidaXL.

Clen 6 - Dražbe

  1. Pogoji dražbe vidaXL se nanašajo na vse dražbe, ki jih izvaja vidaXL na Spletni strani. Uporabnik sprejme Pogoje dražbe, ko ustvari račun ali pa takrat ko sodeluje v svoji prvi dražbi.
  2. Uporabniku ni dovoljeno nepošteno ali nepravilno vplivati na dražbo na kakršenkoli način.

Clen 7 – Ocene

  1. Po tem ko uporabnik izvede nakup preko spletne strani, je uporabnik lahko pozvan s strani ali v imenu vidaXL, da oceni vidaXL, spletno stran ali prodajalca tretje strani tako, da pusti oceno. VidaXL si pridržuje pravico - vendar ne obvezo - da objavi oceno na spletni strani ali jo objavi na kakršenkoli drugi način, vključno z imenom, krajem prebivališča in datumom, ko je bila ocena podana s strani uporabnika
  2. V primeru da so ocene zbrane s tretje strani v imenu vidaXL, veljajo za ocene splošna pravila in pogoji in/ali pravila in pogoji uporabe omenjene tretje strani.
  3. VidaXL si pridržuje pravico, da ocene ne objavi, ali odstrani ocene s tretje strani, če je omenjena ocena:
  • v nasprotju z zakonodajo in veljavnimi predpisi;
  • v nasprotju z javnim redom in spodobnostjo;
  • samo ocena izdelka;
  • se ne nanaša na omenjenega prodajalca tretje strani;  
  • vsebuje osebne informacije tretje strani;  
  • vsebuje URL povezavo ali oglas;
  • je lažna.

Clen 8 – Preklic računa in funkcionalnosti spletne strani

  1. VidaXL si pridržuje pravico, da zavrne uporabnika ali zapre njegov račun, zaradi katerega koli razloga, na primer v primeru:
  • nepooblaščene uporabe ali zlorabe spletne strani in/ ali računa; 
  • neupoštevanje teh pravil in pogojev uporabe ali pogojev dražbe;
  • neupoštevanje dogovorov med uporabnikom in vidaXL in/ali prodajalcm tretje strani.

 2. Poleg tega ima vidaXL pravico da omeji, zavrne ali prekliče določen način uporabe ali začasno blokira račun pred uporabo v primeru opisanim pod Členom 8.1.
 3. VidaXL si vedno pridržuje pravico, da določene funkcionalnosti spletne strani niso več na voljo ali so spremenjene.

Clen 9 – Zasebnost in osebni podatki

  1. Osebni podatki, ki jih uporabnik navede na vidaXL, kot so njegovo ime in naslov, telefonske številke in epoštni naslov, so procesirani s strani vidaXL in datoteke / podatki so last vidaXL. Ti podatki bodo uporabljeni s strani vidaXL za upravljanje z uporabniškim računom in dražbami, procesiranjem naročil, dostavo in za račune ter za možna posredovanja v sporih med strankami in prodajalci tretje strani.
  2. Ves ta čas lahko uporabnik dostopa, popravlja ali dodaja svoje osebne podatke, tako da se prijavi v svoj račun.
  3. Načeloma vidaXL ne daje osebnih podatkov tretjim stranem, razen če je to potrebno za razrešitev situacije z uporabnikom. VidaXL bo na primer podala uporabnikovo ime, naslov, e-poštni naslov in telefonsko številko prodajalcu tretje strani, v kolikor je to potrebno za izvršitev nakupnega dogovora med uporabnikom in prodajalcem tretje strani. Komunikacija med uporabnikom in prodajalcem tretje strani se izvaja skozi e-poštno aplikacijo preko vidaXL. Komunikacija se shranjuje na serverjih vidaXL in se jo lahko uporabi za:
  • pomoč uporabnikom in / ali prodajalcem tretje strani v primeru vprašanj in / ali težav;  
  • pri oceni, če prodajalec tretje strani dosega svoje zahteve; 
  • in za analize izboljšanja procesov.

 4. Spletna stran uporablja piškotke. Piškotki se uporabljajo za zagotavljanje zapomnitve vnesenih podatkov. Poleg tega so po spletni strani razporejeni piškotki tretje strani.
 5. Vsak uporabnik si lahko nastavi svoj brskalnik tako, da ne prejema piškotkov med obiskom spletnih strani. Vsekakor je mogoče, da v takem primeru uporabnik ne more pravilno uporabljati vseh funkcionalnosti spletne strani ali pa je uporaba nekaterih delov strani ali uporabniškega računa omejena.
 6. VidaXL si pridržuje pravico shranjevanja podatkov o obnašanju obiskovalcev na spletni strani med drugim tudi uporabljene IP naslove, če se pojavi sum zlorabe in/ ali nepooblaščenega dostopa in se spletna stran uporablja preko uporabniškega računa.
 7. Za več informacij o tem kako vidaXL uporablja osebne podatke uporabnikov in razporeja piškotke na spletni strani si lahko pogledate politiko zasebnosti na naši spletni strani.

Clen 10 – Intelektualna lastnina in informacije tretje strani

  1. Če ni drugače določeno, se vse pravice, vključno z avtorskimi in drugimi pravicami intelektualne lastnine (informacije) na spletni strani, last vidaXL, v kolikor niso last tretje strani / imetnika, ki podajo informacije na voljo.
  2. Uporabniku je dovoljeno, da se posvetuje (z navedenimi informacijami) na spletni strani in naredijo kopijo/e za osebno uporabo, na primer s tiskanjem ali shranjevanjem. Vsaka druga uporaba, na primer shranjevanje in kopiranje (delov) spletne strani na ločenem spletnih straneh ali ustvarjanje povezav, hiperpovezav in deeplinkov do (delov) spletne strani ni dovoljeno brez izrecnega pisnega dovoljenja vidaXL.
  3. Informacije na spletni strani so delno zagotovljene s stranmi tretjih oseb, kot so tretji osebni prodajalci in drugi uporabniki (v primeru mnenja). VidaXL ni odgovorna za morebitno škodo, ki je posledica nepravilnih, nepopolnih ali pomanjkljivih podatkov na spletni strani, kateri so posredovani / prodobljeni s strani tretjih oseb.
  4. Spletna stran lahko vsebuje povezave do zunanjih spletnih strani. VidaXl ni odgovorna za uporabo ali vsebino spletnih strani, za katere se pokaže povezava do spletne strani, ali ki imajo povezavo do spletne strani.

Clen 11 - Odgovornost

  1. Uporabnik se zaveda, da v primeru naročil s prodajalcem tretje strani, pogodba o nakupu velja med uporabnikom in tretjim prodajalcem, in da vidaXL ni del tega sporazuma.
  2. Kot taka vidaXL ni dolžna preveriti ali oceniti kakovost, količine ali zmogljivosti izdelkov, ki so na voljo od prodajalca tretje strani na spletni strani in ne morejo biti odgovorni na kakršen koli način za škodo, ki izhaja iz dejstva, da se ti podatki izkažejo za nepravilne ali nepopolne.
  3. vidaXL odgovarja za škodo, ki nastane, vendar je ta odgovornost omejena na nakupno ceno zadevnega proizvoda, ki jo prodajalec tretje strani zaračuna uporabniku v vsakem primeru.
  4. Odgovornost vidaXL, ne glede na naravo, je omejena na znesek, katero zavarovanje odgovornosti podjetja vidaXL povrne v zadevi.

Clen 12 - Ostalo 

  1. Če eden ali več določil teh splošnih pogojev uporabe niso več zavezujoči, so neveljavni ali neizvedljivi, bodo druga določila ostala veljavna v celoti. V takem primeru bo vidaXL nadomestila zadevno določbo z novo določbo, ki jo določi vidaXL in približuje pomen zadevne določbe, kolikor je to mogoče.
  2. Za uporabo spletne strani, uporabo uporabniškega računa in teh Pravil in pogojev, veljajo Nizozemski zakoni.

 


Priloga / priloge

Splošni pogoji

Politika vračil

Izjava o zasebnosti in piškotkih