Odjava
Sedaj ste odjavljeni.
Naprej
Hvala za vašo naročnino!
Preverite vaš poštni predal, boste prejeli vašo ekskluzivno kodo kupona kmalo!
Zahvaljujemo se vam za vaše zanimanje za naše e-novice

Prosimo, da jo potrdite s klikom na povezavo, ki ste jo prejeli v pravkar poslanem emailu. Hvala!

Če želite prejeti svojo kodo kupona, kliknite na potrditveno povezavo v e-pošti vam pravkar poslala.

Zapri
DAJTE POVRATNE INFORMACIJE

Pozdravljeni in dobrodošli, 

Kako vam lahko pomagamo danes? Če ne najdete odgovora na naši informacijski strani ali strani s pogosto zastavljenimi vprašanji, nas lahko vedno kontaktirate preko ene izmed opcij, ki jih lahko najdete na tej strani.

 

Odgovor na vsa vaša vprašanja! 

           

Kje lahko najdem informacije, ki niso povezane z naročilom?

             
             

Če želite več informacij o naših načinih plačila, dostavi, ali vračilih, lahko kliknete na povezave na dnu strani. Tam boste našli tudi naše pogoje in našo izjavo o zasebnosti in piškotkih.

             
           

Kje lahko najdem klepet?

             
             

Naše okno za klepet lahko najdete na desni spodnji strani naše spletne trgovine med odpiralnim časom. Takoj po kliku na gumb “chat” se odpre okno, da lahko začnete s pogovorom!

             
             

Zakaj so paketi včasih dostavljeni v več pošiljkah?

             
             

Ob naročanju več izdelkov ali enega izdelka v več paketih, je mogoče da bodo dostavljeni ob različnih dnevih. Na žalost je to v rokah naše dostavne službe in na to nimamo vpliva. Stanju vsakega paketa lahko sledite s povezavo za sledenje, ki jo dobite preko elektronske pošte.

             
             

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

             
              

Stanje vsakega paketa lahko preverite z uporabo povezave za sledenje, ki jo prejmete preko elektronske pošte.

               
           

Kako lahko vrnem svoje naročilo?

             
             

Po prejemu vašega zahtevka za vračilo izdelka, vam bomo posredovali postopek vračila. Priporočamo, da nam izdelka nazaj ne pošiljate sami, saj je naša dostavna služba, ki bo prevzela paket, brezplačna. Za več informacij si oglejte naše pogoje vračil.

             
           

Zakaj na svoje elektronsko sporočilo včasih dobim odgovor v angleščini?

             
             

Svojim strankam želimo pomagati kakor hitro je mogoče ter želimo, da je vaše vsakodnevo življenje bolj ugodno. Prav zato našo storitev zagotavljamo tudi v angleškem jeziku. Razumemo, da uporaba angleškega jezika ni optimalna za vsakogar in prav zato smo naše informacije zapisali v jasnem jeziku, ki ga lahko brez težav prevede spletni prevajalnik.

             


  

 

Kako kontaktirati našo podporo za stranke

             


Chat 

Uporabite naš Chat in prejmite XL-hiter odgovor.

Na Chat-u smo dosegljivi od delovni dnevi 09:00-13:00.


             

 

             


E-pošta 

Ali je vaše vprašanje manj urgento? Potem vas prosimo, da nam pošljete e-poštno sporočilo: webservice@vidaxl.si

Potrudili se bomo po najboljših močeh, da boste odgovor prejeli v najkrajšem možnem času.

 



             

 

PRIJAVITE SE NA NAŠE E-NOVICE
checkmark

Ekskluzivne ponudbe za naše člane

checkmark

Izdelki za prodajo

checkmark

Novosti in trendi

checkmark

Prejeli 5€ popusta**

vidaXL spoštuje vašo zasebnost
*Odjava je možna kadarkoli
**s 100 € porabljenimi na vidaXL produktih